کد تبلیغات



  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید دیروز : 21
  • هفته گذشته : 73
  • ماه گذشته : 999
  • سال گذشته : 3197
  • کل بازدید : 10875
  • کل مطالب : 38990
  • نظرات : 0
iconدسته :

تحقیق در مورد تمرین

محصول * تحقیق در مورد تمرین* را از سایت ما دریافت نمایید.برای دانلود این فایل روی دکمه آبی رنگ *دریافت فایل* کلیک نمائید تا به صفحه خرید فایل منتقل شوید و فایل را خریداری کنید.


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .docx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 4 صفحه  قسمتی از متن .docx :    تمرین‌های بدنی: (برای پیشگیری از کمردرد) تمرین‌های بدنی که به شرح آن‌ها می‌پردازیم برای حفظ قوای عضلانی و کمک به هرچه فعال‌تربودن شما طراحی شده‌اند. اگر به ورزش کردن عادت ندارید اول برنامه را به آرامی شروع کنید. تعداد این تمرین‌ها را هنگامی که بدنتان آمادگی لازم را پیدا کرد اضافه کنید. در شروع هر تمرینی را پنج بار تکرار و بعد پنج تا پنج تا اضافه کنید. اگر در انجام تمرین خاصی، درد و نارحتی احساس می‌کنید، آن را انجام ندهید و تمرین‌های پیشنهاد شده دیگر را انجام ندهید. از وزنه استفاده نکنید. تمرین‌ها را منظم انجام دهید. تمرین‌های سبک و منظم بسیار با ارزش‌تر از تمرین‌های سنگینی است که بعد از یک هفته کاملا کنار گذاشته شود. 1- به پشت بخوابید. زانوها را خم کنید و کنار یکدیگر قرار دهید. حال آن‌ها را به سمت راست و چپ حرکت دهید. 2- در همان حالت قبل، ب ...


    • تعداد بازدید : 2

    icon ارسال توسط admin | تاريخ : شنبه 14 بهمن 1396 | icon
    آخرین مطالب